Безопасность
Автомобиль йўлларида ётиқ чизиқларни (разметка) чизишда “термопластик”дан фойдаланиш ҳақида
Автомобиль йўлларида ётиқ чизиқлар йўлларда узоқ вақт турмайди, йўл белгилари куннинг кечки пайти кўринмайди. Ҳайдовчиларга бу талайгина муаммоларни туғдирмоқда. Бунинг сабаби сифатсиз бўёқларнинг қўлланилиши ва йўл белгиларининг нур қайтариш хусусиятининг пастлигидир. Ётиқ чизиқларни чизишда ҳозирда қўлланиб келинаётган сифатсиз бўёқлардан воз кечиб дунёда кенг қўлланилаётган қуйма “термопластик”ни ишлатишни кенг йўлга қўйиш айни муддао. Термопластикнинг йўлга чизилиш технологияси қийин эмас, унинг таркибида махсус нур қайтарувчи кукунлар ҳам мавжуд. Йўл белгиларига келсак, уларни барчасини сифатли нур қайтарувчи қоплама билан қоплаш зарур. Зеро, бу борада юртимизда мутахассислар ҳам йўқ эмас ва кўп маблағ ...
Автор: SHUXRATOV AZAMAT SHUXRAT O‘G‘LI 412
  • 2 Комментарии
Юридик шахсларнинг транспорт воситаларини ҳайдашда малака ошириш тўғрисидаги талабни бекор қилиш ҳақида
Юридик шахсларга тегишли транспорт воситаларини ҳайдашда малака ошириш тўғрисидаги талабни бекор қилиш лозим. Бу ҳайдовчиларни тоифага ажратишдир. Нима учун айни бир шахс жисмоний шахсга тегишли автомашинани ҳайдаса бошқача талаб, юридик шахсга тегишли машинани ҳайдаса бошқа талаб. Ҳайдовчи шу ҳайдовчи бўлса, йўл шу йўл бўлса, йўл қоидалари шу қоидалар бўлса, машина ҳаммаси бир хил машина бўлса, нима учун икки хил талаб бўлиши лозим. Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодекснинг 135-моддаси 1-қисми диспозициясидаги “юридик шахсларнинг транспорт воситалари ҳайдовчиларининг малака оширишдан ўтганлиги тўғрисидаги сертификати ёнида бўлмаган ҳайдовчиларнинг транспорт воситаларини бошқариши” деган жумлаларни чиқариб ташлаш ...
Автор: RAXIMOV AZIMBAY ATAXANOVICH 2191
  • 23 Комментарии
Жамоат транспорт воситалари ҳаракати учун йўлнинг алоҳида йўлагини ажратиш ҳақида
Тошкент шаҳрида тирбандликлар кўп бўлишини ҳисобга олиб, жамоат транспортидан фойдаланаётган фуқароларга қулайлик яратиш мақсадида жамоат транспортлари, хусусан, автобуслар ва йўналишли таксилар учун йўлнинг алоҳида малум бир бўлагини ажратиш, тиғиз вақтда (часпик) у бўлакда ҳаракатланаётган енгил турдаги автомобилларга автобус учун йўл бериш мажбуриятини юклаш ва буни ДЙҲХХ ходимлари ёрдамида тартибга солишни таклиф қиламан.
Автор: INOGAMOV SHOXRUX ABDUSHUKUR O‘G‘LI 1501
  • 12 Комментарии
О нерегулируемых пешеходных переходах на дорогах шириной в 4 и более полос в одном направлении
Предлагаю запретить нерегулируемые пешеходные переходы на всех городских дорогах шириной 4 и более полос в одном направлении и на загородных дорогах в 3 и более полос в одном направлении. Вместо них организовать регулируемые пешеходные переходы посредством установки светофоров с кнопкой по требованию (с определенным лимитом времени включения по требованию, в зависимости от интенсивности движения), либо строить на местах надземные/подземные переходы для пешеходов.
Автор: TURAXUJAYEVA YANA KONSTANTINOVNA 501
  • 4 Комментарии
Целесообразно установить светофоры с обратным отсчётом времени
В целях предупреждения дорожно-транспортных происшествий и повышения эффективности обеспечения безопасности дорожного движения представляется целесообразным по примеру развитых стран начать процесс замены всех действующих светофоров столицы Узбекистана и регионов на светофоры с обратным отсчётом времени (в том числе и для пешеходов). Наиболее важными преимуществами интеллектуальных светофоров являются наличие индикации времени до смены сигнала светофора, что в первую очередь позволяет пешеходу оценивать имеющееся в запасе время на пересечение проезжей части при разрешающем сигнале светофора, и создаёт психологический эффект «течения времени» при запрещающем сигнале светофора, что резко снижает процент нарушений ПДД, связанных с ...
Автор: NAMOZOV RAVSHAN SHAFAATOVICH 29565
  • 38 Комментарии
Рассмотрено
×
Карта портала